Политика на личните данни

ОБЩИ УСЛОВИЯ

I. Общи условия
„Cuclo.com“ е уебсайт за електронна търговия - продажба и доставка на публикуваните в него стоки. „Cuclo.com“ не носи отговорност в случай на невярно посочена информация от производителя на стоката, предлагана чрез уебсайта на “www.cuclo.com“.
Принципи:
1. Винаги доволни клиенти;
2. Лесна замяна и връщане на закупената стока;
3. Пълно възстановяване на стойността на покупката (в случай че сте избрали грешен размер, цвят или поради каквото и да е друга причина);
4. Бърза доставка;
5. Сигурност на електронните плащания;
6. Перфектно обслужване.

Условия и начин за извършване на поръчки:
1. Изберете желания от вас продукт разглеждайки категориите 0-1, 1-4, 4-7, 7-10 години. След като се спрете на даден артикул, моля, разгледайте го внимателно: кликнете на снимката, за да я увеличите, което ще ви даде възможност да разгледате продукта в детайли. Изберете допълнителни атрибути, ако желаета такива. След като направите своя избор, моля, натиснете бутон „Добави към количката”.
2. След като добавите продукта в количката си, можете да разгледате, какви стоки сте избрали, както и да видите общата им стойност и цената на доставката в зависимост от услугата, която сте избрали. От тазистраница можете да продължите да пазарувате натискайки бутона „Продължи с пазаруването”, който ще ви върне обратно в магазина. Преди да натиснете бутона „Поръчай” бихте могли да премахнете продукти от кошницата, които сте добавили, но вече не възнамерявате да закупите. В случай че, сте направили окончателния си избор, моля, изберете „Поръчай” и ще бъдете прехвърлени към следващата стъпка за финализиране на поръчката ви.
3. Възможностите за поръчка на сайта са:
3.1. влизайки в профила си на вече съществуващ потребител - необходимо е да сте си направили регистрация в сайта, като сте посочили нужните данни и информация за контакт;
3.2. да се регистрирате като нов потребител
3.3. или да направите поръчката като „гост” на сайта.
В случай, че сте избрали да поръчате като „гост”, не се изисква регистрация и е нужно единствено да въведете и-мейл адреса си. Избраният вариант, за поръчка като „гост” на сайта, не дава възможност на „госта” да проследи историята на предишни поръчки, както и да получава информация за промоции, отстъпки и т.н.
В случай, че клиентът е вече съществуващ потребител, той ще има възможност да извърши поръчката единствено влизайки с потребителското си име и парола, тъй като данните, които са въведени при регистрацията, като адрес за доставка и др. изрично посочени се съхраняват в системата. Регистрацията ви дава много предимства като напр. постоянна информация относно промоции, отстъпки, уведомления за нови модели, нови колекции и много други. След като потребителят въведе потребителското си име и парола, регистрира се или влезе като „гост”, се преминава към следващата стъпка.
4. За да може клиентът да поръчва и пазарува, чрез интернет страницата ни трябва да бъдат попълнени вярно всички задължителни полета, отбелязани със звездичка, във формуляра отнасящ се за „Адрес за доставка” и „Адрес обвързан с плащането”, след което да се натисне бутона „Следваща стъпка”. Едва след като са попълнени всички задължителни полета потребителят ще бъде прехвърлен към следващата стъпка за изпълнение.
5. Потребителят има възможност да избере „Начин на плащане”, както и „Метод на доставка”. Може да бъде извършена редакция и на начина на плащане, както и да бъде променен адресът за доставка. В случай, че потребителят има специални инструкции към нас относно поръчката, той трябва да отрази това в съответното поле, където да опише исканията си. За повече информация относно условията на доставка, моля, натиснете тук.
6. „Потвърждение на поръчката” е стъпката, даваща възможност за цялостен и последен преглед на въведените данни. Преди потребителят да пристъпи към окончателното потвърждение на направената от него поръчка, чрез натискане на бутона „Завърши поръчката”, трябва да декларира, че се е запознал с Общите условия. След прочитането им, потребителят трябва да отбележи в съответната кутийка „Съгласен съм с условията за ползване”. Без да е маркирана тази кутийка, с която се прави потвърждение за информираността с Общите Условия за ползване и пазаруване на сайта на www.cuclo.com, потребителят не може да премине към следващата стъпка, която му дава право да направи потвърждение за избор на продукти и артикули. С приемането на съгласието с условията за ползване, ползвателят на сайта, заявява и декларира, че се е запознал с Общите Условия и е съгласен с тях. След потвърждението, че е съгласен с Общите Условия, за да се продължи с поръчката, трябва да се пристъпи към натискане на бутон „Завърши поръчката”.
7. Преди натискане на бутона „Завърши поръчката” потребителят може да се върне до всяка една предишна стъпка с натискане на бутон „Предишна стъпка”, в случай че желае да промени информация, въведена от него.
8. При правилно попълнени данни на екрана ще се зареди следваща страница с номера на вашата поръчка заедно с подробности за нея, в които ще се посочи: вид и количество на поръчаната стока, както и единична стойност на всеки един продукт и крайната цена за плащане на направената поръчка, както и какъв вид плащане е избран (кредитна карта, по банков път, наложен платеж при доставка). За доставка с плащане по банков път, поръчката започва да се обработва до 1 ден след получаване на съответното плащане, по сметката на търговеца. Това условие е задължително за обработване на поръчката и при всички други начини на плащане, освен плащането при условията на „наложен платеж”.
9. Едновременно с това потвърждение, потребителят ще получи и потвърждение по имейл, че поръчката е приета, както и след колко време ще бъде доставена.
Поръчки направени след 14 часа, както и тези, при които плащанията са получени по банковата сметка на търговеца след посочения час, се обработват на следващия работен ден. След като пратката бъде предадена на спедиторската фирма (куриера), потребителят ще получи и-мейл, с информация за датата на предаване на пратката, както и номера на товарителницата. С тази информация всеки потребител може да проследи във всеки един момент, движението и доставката на пратката, чрез уеб страниците на съответния куриер и/или по телефон, който е избрал за доставка или на посочените в уеб страниците им телефони за информация.
Договорът за поръчка за заявената стока между Клиента/потребителя и дружеството, доставчик на услугата, се счита за сключен след приемане от “www. cuclo.com“ на заявление за покупка попълнено правилно от Клиента. Задължението за доставка на поръчаната стока от страна на “www.cuclo.com“ възниква от датата на заверяване на банковата му сметка със стойността на поръчката и таксата за доставката й, в случай, че плащането е избрано да бъде по друг начин, освен в случаите на „наложен платеж”. “www.cuclo.com“ се задължава след получаване на заявлението и получаване на сумите, дължими от Клиента за съответната доставка, заедно с дължимите преки и косвени данъци, да достави на Клиента закупената стока. При посочване на неверни и/или непълни данни от Клиента, “www.cuclo.com“ не носи отговорност. Заявлението за покупка се приема след натискане на бутона “Финализиране на поръчката”. Договорът обвързва “www.cuclo.com“ за доставка след потвърждаване на заявката на посочения от Клиента телефон за връзка или чрез посочения електронен адрес.
Всички цени са в български левове, евро, британски лири или американски долари с включен ДДС, когато е дължим, в зависимост от направения от клиента избор на държава на началната страница.
При извършване на заявка за поръчка на стоки и продукти предлагани от интернет сайта, потребителят дава своето изрично съгласие за обработването и ползването на личните му данни, които са необходими за изпълнение на задължения по договора за покупко-продажба, сключен чрез изричната заявка на сайта.

Замяна и връщане на стока:
Независимо от причината, потребителят има право да се откаже от направената поръчка в срок от 7 (седем) работни дни, считано от датата на получаването и.
В този случай е възможно:
1. Да заменим стоката с друг размер, цвят или с друг модел по желание на потребителя, който е на същата стойност със закупения вече продукт;
2. Да възстановим напълно заплатената от потребителя сума, като бъде направена удръжка, в случай, че потребителят е заплатил сумата й по банков път и/или с кредитна карта, за направените от търговеца разходи, свързани с доставката на стоката. Ако цената е платена чрез наложен платеж, търговец си удържа само разходите за доставка.
3. Ако потребителят откаже да приеме стоката, която е поръчал, той се задължава да заплати направените разноски за извършената му доставка. При неплащането им търговецът има право да предприеме действия за събиране на тази сума съгласно предвидения в закона ред.
В случай, че потребителят поиска да бъде направена замяна на поръчания продукт, това може да бъде направено следа като получим стоката, на която се иска замяна. Разходите за доставка на стоката и в двата случая са за сметка на потребителя.
В случай, че потребителят желае възстановяване на заплатената сумата, тя ще му бъде възстановена в срок до 7 (седем) работни дни, считано от датата, на която сме получили стоката. Разходите за връщане на стоката до нашия офис са за сметка на купувача. При връщане без замяна, клиентът следва да възстанови сумата за транспортните разходи, с които е получил стоката, в случаите, в които същата е била за сметка на доставчика.

За да се възползва от възможността за замяна и/или връщане на закупената стока, трябва да бъдат изпълнени следните условия:
1. Стоката, трябва да има запазен търговски вид, да е снабдена с оригинални етикети, да не ползвана, да не е скъсана, надраскана, прана и/или гладена.
2. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива в закупения продукт.
3. От съображения за хигиена замяна и/или връщане на бельо не се извършва.
4. Обувките следва бъдат пробвани на чиста повърхност и да нямат следи от носене.
Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен, размер и/или при установен фабричен дефект потребителят може да предяви с ел. писмо на следния адрес: info@cuclo.com
Становище по предявената рекламация потребителят ще получи на и-мейл адреса, който е посочил в заявката си и/или в и-мейлът за рекламация, в срок до 7 (седем) работни дни, от получаване на писмото /рекламацията. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 (тридесет) работни дни.
В случай на основателна рекламация, действайки по своя лична преценка, имаме право да:
- Да поправим и отстраним дефекта, в случай, че може да бъде отстранен, по своя преценка;
- Да заменим продукта с друг такъв;
- Да възстановим сумата за съответния продукт, в случай, че нямаме наличен такъв, както и при наличие на две последователни рекламации на същия продукт.
В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство, клиентът следва да бъде информиран чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.
В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, потребителят ще бъде информиран чрез телефонен разговор и/или писмо и поръчката няма да бъде изпълнена, ако не бъде получено изричното съгласие на потребителя, че е съгласен с настъпилите промени в условия, начина и срока на доставка.
Потребителят се задължава да пази товарителницата/разписката от куриера/пощата, докато не получим обратно върнатата ни стоката при нас. В случай, че потребителят не е запазил съответния спедиторски документи и върната от него стока не бъде получена от нас на посочения адрес, не носим отговорност за загубени или непристигнали при нас пратки. Отговорността в този случай, е изцяло за сметка на потребителя и в случай, че дължи плащане на суми към нас, той е длъжен да направи незабавно това.
За всякакви въпроси и рекламации, потребителят може да осъществи контакт с нас, на посочените в „Контакти” адрес, телефон, и-мейл и форма за контакт.
При неоснователна рекламация търговецът има право да откаже смяна на продукта и/или възстановяване на неговата цена, както и отстраняване на повредата/дефекта, ако се установи, че такъв има и той е настъпил поради неправилно съхранение от потребителя и/или от напъни, опъване, разтягане поради малък размер, и/или от умишлено повреждане и нарушаване на неговата цялост, както и от опити да бъде поправен и/или коригиран продукта.
Търговецът може да откаже да отстрани дефект и/или установена повреда върху продукта, ако се установи, че потребителят е правил опити да отстрани сам и/или чрез трето лице повредата/дефекта.
Основателността на рекламацията и/или твърдението за настъпил дефект се преценява от търговеца.
Стоките, които потребителят желае да върне трябва да се изпратят на следния адрес: гр. София, 1606, ул.”Ами Буе” 36, CUCLO, „2А2Д” ООД.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба.

Начини на плащанe:
Наложен платеж:
Услугата е приложима само за територията на Република България. Обявената стойност на наложения платеж (цената, която следва да заплатите за закупената стока) се заплаща от получателя на куриера при доставката на пратката, както и стойността на куриерската услуга.
Плащане с кредитна карта:
Приемаме плащания с MasterCard, MasterCardElectronic, Maestro, Visa, VisaElectron, VPAY, както и разплащания с кредитни карти през Paypal. Използвайки кредитната си карта, вашите данни остават защитени, тъй като информацията е SSL-криптирана. Благодарение на криптирането, вашите данни остават сигурни и защитени. Данни и информация, получена при плащане с кредитни карти, не се съхранява от нас. Плащанията с кредитна карта, се извършват съгласно изискванията за плащане с такъв вид средства.
При заплащане с карта (дебитна или кредитна):
§ отваря се платежна страница на обслужващата ни банка (ОББ), където въвеждате данните на вашата карта
§ Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified byVISA или MasterCard SecureCodeсе отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация
При успешна трансакция, на екран се визуализира трансакционна бележка, която разпечатвате или запазвате.
§ Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronicкарта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация VerifiedbyVisa или MasterCard SecureCode.
§ Моля проверете също така, дали вашата карта е отворена от вашият издател за трансакции в Интернет.
§ Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.
При заплащане с карта следва да се попълнят следните данни:
§ Данни за картата: номер, дата на валидност, 3-цифрен код за сигурност, име на картодържателя
§ Данни за автентикация: За идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Verified byVISA и MasterCard SecureCode. В случай, че сте регистрирани от вашата банка Издател в тези схеми за сигурност, на екрана ви ще се появи страница където трябва да въведете вашата автентикационна парола.

При необходимост от връщане на платени с карта суми за закупените от Вас артикули, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ). Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
За да ви предпазим от злоупотреба при плащане с вашата Visa или Master Card карта, ние прилагаме най-добрите практики препоръчани от международните картови организации:
- Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSLпротокол за криптиране на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка
- Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2)
- В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Verified by VISA и Master Card Secure Code, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.
Условия и начин на доставка:
С избора на спедиторска фирма, която да осъществи доставката, потребителят заявява, че е съгласен стойността на услугата за доставка, да му бъде начислена, заедно с дължимата сума за направените поръчки. При плащане с карта, преди извършване на разплащането, потребителят трябва да маркира, че е съгласен с Общите Условия, с което потвърждава, че е съгласен и е запознат с дължимата сума, която включва и куриерската доставка и я приема. Без да е отразил това съгласие, няма да може да осъществи плащане. Същото задължение за приемане на дължимата стойност има и потребителят в случаите, когато плащането се извършва при условията на „наложен платеж” и/или банков път. Когато то се извършва чрез наложен платеж, потребителят се задължава да заплати на куриера цялата сумата, която включва стойността на направената от него поръчка и стойността на услугата за доставката й, съгласно цените и сроковете на доставка, посочени в Общите Условия.
Поръчката ще се приеме за обработване при плащания, извършени по банков път и/или с карта, само след като потребителят е заплатил цялата стойност на поръчката и доставката. В случай, че потребителят е заплатил само сумата за поръчката, но не е заплатил стойността на доставката, то тогава търговецът си запазва правото да откаже изпълнението на поръчката, като се задължава в срок от 7 (седем) дни от постъпване на сумата по сметката да я върне, като си приспадне, стойността на банковите разходи по възстановяване на сумата.
При посочени неверен и/или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката “www.cuclo.com“ не носи отговорност за изпълнението на поръчката.

Доставка България
• Доставката в рамките на Република България се осъществява от куриерска фирма на предварително заявен адрес, който купувачът попълва при осъществяване на поръчката. Доставка до пощенски кутии не е възможна.
· Предлагаме възможност за избор на типа доставка - нормална или бърза. Нормалната доставка, врамките на цялата страна, се осъществява в рамките на 2 работни дни. Експресната доставка, в рамките на цялата страна, се осъществява в рамките на 1 работен ден. Възможно е и получаването на пратката в определен час. Тази услуга се заплаща допълнително и не е включена в крайната цена за плащане, посочена при потвърждение на направената покупка.
· След направена поръчка, търговецът ще изпрати и-мейл с потвърждение за извършената поръчка, съдържащ адреса за доставка, посочен от вас, както и дали преведената сума е получена. Ако плащането е с наложен платеж в писмото-потвърждение, ще ви бъде указано точно каква сума дължите при доставката на пратката.
· След като пратката бъде изпратена ще бъдете уведомени чрез имейл, съдържащ номера на товарителницата.
· Потребителят може да проследи пратката си във всеки един момент, чрез уеб страницата на куриерската фирма или на посочените в уеб страницата и телефони за информация.
· Доставки не се извършват в неделя и на официални празници, както и е посочено в условията на съответната спедиторска фирма.
· В случай че, пратката не бъде доставена на адреса, поради грешно предоставена от купувача информация като телефонен номер, адрес и др., съгласно Общите условия за ползване, пратката ще ни бъде върната обратно, за сметка на купувача. Във всички случай, освен при плащане с наложен платеж, таксата за куриерската услуга за връщане на стоката до нашия офис ще бъде за сметка на купувача. В този случай, на купувача ще бъде възстановена заплатената сума за стойността на поръчка, като от нея ще се удържи сумата за транспортната услуга за изпращането и за връщането на стоката поради грешно предоставена информация и съответно невъзможност за доставка.


Фиксиран час на доставка:
- Цената за услугата "Фиксиран час на доставка " се прибавя към ценaта на куриерската услуга.
- Услугата се прилага за нормална и експресна услуга само за градовете с офиси на Спиди и Еконт.
- Фиксираният час може да бъде не по-рано от 10.30 часа и не по-късно от 17.30 часа.

Доставка в рамките на Европейски съюз
• За доставка в рамките на Европейски съюз предлагаме възможност за избор на типа доставка - нормална или бърза. Нормалната доставка се осъществява в рамките на 7-15 работни дни. При този тип доставка не получавате номер на товарителница, съответно е невъзможно проследяването на пратката онлайн. Експресната доставка се осъществява от куриерска фирма DHL в рамките на 2 до 5 работни дни. При избор на доставка с DHL, получавате номер на товарителницата. Доставка до пощенски кутии не е възможна.
· Потребителят декларира, че с посочването на конкретния адрес за доставка на пратката, дава изричното си съгласие тя да бъде получена и от трето лице.
· След направена поръчка, ще получите и-мейл от нас с потвърждение за извършената поръчка, съдържащ адреса за доставка, посочен от вас.
· След като пратката бъде изпратена, ще бъдете уведомени чрез имейл, съдържащ номера на товарителницата (само при избор на доставка с DHL).
· Пратките, изпратени с експресна доставка могат да бъдат проследени във всеки един момент, чрез уеб страницата на DHL.
· Доставки не се извършват в неделя и официални празници.
· В случай че, пратката не бъде доставена на адреса, поради грешно предоставена от купувача информация като телефонен номер, адрес и др., съгласно Общите условия за ползване, пратката ще ни бъде върната обратно, за сметка на купувача. Във всички случай, освен при плащане с наложен платеж, таксата за куриерската услуга за връщане на стоката до нашия офис ще бъде за сметка на купувача. В този случай, на купувача ще бъде възстановена заплатената сума за стойността на поръчка, като от нея ще се удържи сумата за транспортната услуга за изпращането и за връщането на стоката поради грешно предоставена информация и съответно невъзможност за доставка.



Международна доставка
• За Международна доставка предлагаме възможност за избор на типа доставка - нормална или бърза. Нормалната доставка се осъществява в рамките на 8-20 работни дни. При този тип доставка не получавате номер на товарителница, съответно е невъзможно проследяването на пратката онлайн. Експресната доставка се осъществява от куриерска фирма DHL в рамките на 5 до 12 работни дни. При избор на доставка с DHL, получавате номер на товарителницата. Доставка до пощенски кутии не е възможна.
· Потребителят декларира, че с посочването на конкретния адрес за доставка на пратката, дава изричното си съгласие тя да бъде получена и от трето лице.
· След направена поръчка, ще получите и-мейл от нас с потвърждение за извършената поръчка, съдържащ адреса за доставка, посочен от вас.
· След като пратката бъде изпратена, потребителят ще бъде уведомен на посочения от него имейл адрес в заявката, съдържащ номера на товарителницата (само при избор на доставка с DHL).
· Пратките, изпратени с експресна доставка могат да бъдат проследени във всеки един момент, чрез уеб страницата на DHL.
· Доставки не се извършват в неделя и официални празници.
· Потребителите/получатели на пратки извън рамките на ЕС носят отговорност за всякакви митнически такси, мита, данъци и други налози. Такива допълнителни такси, данъци, акцизи, ако се дължат, не са включени в обявената цена на продуктите на сайта. Всички пратки ще бъдат придружавани от оригинална фактура, в която фигурира реалната цена на закупената стока. С оглед съблюдаване на международните законовите изисквания не можем да обявяваме пратка като „подарък” или с по-ниска от реалната и стойност. Купувачът е длъжен да осигури всички нужни документи с цел освобождаване на пратката от митница.
· В случай че, пратката не бъде успешно доставена на адреса, поради грешно предоставена от купувача информация като телефонен номер, адрес и др., съгласно Общите условия за ползване, пратката ще ни бъде върната обратно, за сметка на купувача. Във всички случай, освен при плащане с наложен платеж, който се предлага като услуга само за България, таксата за куриерската услуга за връщане на стоката до нашия офис ще бъде за сметка на купувача. В този случай, на купувача ще бъде възстановена заплатената сума минус таксата, платена за връщането на стоката поради грешно предоставена информация и съответно невъзможност за доставка.



Права и задължения на страните:
“Www.cuclo.com“се задължава:
· да прехвърли на Клиента собствеността на заявената за покупка от него стока, след като се извърши плащане на нейната стойност;
· да достави в срок заявената за покупка стока, съгласно сроковете и начина посочени в Общите условия.

Гарантираме, че всички продукти са нови, неупотребявани и с етикети поставени от производителя.
Клиентът се задължава:
· да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес;
· да плати цената на стоката по начина и при условията избрани от него и изрично описани в Общите Условия;
· да заплати разходите по доставката, при наличие на такива;
· да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.

При предаване на стоката Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката, на посочения от заявителя/потребител адрес. При приемане на стоката от лице, което не е заявителя, респективно не е потребителя, третото лице е длъжно с приемането й, да заплати стойността й, в случай, че плащането е при условията на наложен платеж.
При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът/потребителят дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, “www.cuclo.com“ се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
· доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.
· цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на стойността посочена в сайта.
· при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът “www.cuclo.com“ се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Клиентът има право, без да дължи обезщетение, да се откаже от сключения договор в срок от 7 (седем) дни, считано от деня, следващ получаването на стоката. В този случай, Клиентът трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост. При неизпълнение на това условие “www.cuclo.com“ си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването й от Клиента.
С извършването на заявката при първа покупка на продукти, предлагани от сайта, купувачът дава съгласието си да им бъде изпращана информация за всички нови продукти, нови условия и промоционални продажби, чрез т.нар. Бюлетин. Те ще са най-общо уведомления за нови налични модели, нова колекция, разпродажба, специални промоции, безплатна доставка и т.н. В случай, че не желаят да получават такава информация, след получаване на първото писмо, клиентите могат да заявят, че не желаят да получават за на напред такива електронни новини за продуктите предлагани от сайта.
Изпращането на такъв вид писма, не задължава по никакъв начин страните за покупка и/или продажба на стоки и продукти, предлагани от ел. страница на “www.“Cuclo.com“.

Лични данни:
“Www.cuclo.com“ защитава личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка, като това задължение отпада в случай, че Клиентът е предоставил неверни данни.
При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, “www.cuclo.com“ може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора. “www.cuclo.com“ има право да използва информацията за предлагане на стоки и/или услуги на Клиента, за промоции, изпращане на поздравления, организиране на томболи, запитвания, за статистически и всякакви други законосъобразни цели, освен в случай на изрично несъгласие на същия, изпратено на следния e-mail адрес: office@cuclo.com.
Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.

Разкриване на информацията:
“Www.cuclo.com“се задължава да не разкрива никакви лични данни за Клиента на трети лица - държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато:
· е получил изричното писмено съгласие на Клиента;
· информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация;
“www.cuclo.com“е длъжен да предостави информацията по силата на закона.

Отговорност:
“www.cuclo.com“ не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор принастъпване на форсмажорни обстоятелства, които “www.cuclo.com“ не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на “www.cuclo.com“.

Спорове:
Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, включително спорове, породени или отнасящи се до тълкуването му, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на “www.cuclo.com“, съобразно българското законодателство.
“Www.cuclo.com“ си запазва правото да извършва промени на цените на предлаганите продукти, за което клиентите на сайта ще бъде своевременно уведомявани.
Информация за дружеството, което държи правата на сайта:
Дружеството, което притежава правата на сайта за електронна търговия „www.cuclo.com“ е „2А2Д” ООД, регистрирано в Агенцията по вписванията с ЕИК: BG 175288927, със седалище и адрес на управление Р България, гр. София, ул. „Ами Буе” № 36, ап.5.
Адрес за извършване на търговска дейност е гр. София, ул. „Ами Буе” № 36, ап.5.ап. info@cuclo.com, 00359898599020.
При промяна в цените на услугите на фирмите извършващи доставки на направените поръчки, си запазваме правото да правим промяна, която влиза в сила от момента на публикуването й в страницата на сайта.

ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ НА 2А2Д ООД

2А2Д ООД ("CUCLO", "Ние") е администратор на лични данни. Ние се отнасяме изключително отговорно към всички лични данни, които ни предоставяте за целите на нашата дейност. Създали сме тази политика за защита на личните данни ("Политиката") за да уведомим своите клиенти и потребители за всички видове лични данни, които събираме чрез нашия уебсайт https://cuclo.com/ и начина, по който ги обработваме и съхраняваме, в съответствие с приложимото национално и европейско законодателство.

Ние събираме Ваши лични данни единствено във връзка с (i) Ваши поръчки на продуктите ни, направени онлайн през нашия уебсайт, (ii) използването на нашият уебсайт и (iii) изпращането на нашия бюлетин, само ако изрично сте се съгласили с това по указания на уебсйата ни начин.

КАКВИ ДАННИ СЪБИРАМЕ И КОЛКО ВРЕМЕ ГИ СЪХРАНЯВАМЕ?

Поръчка на продукти / Регистрация

За да поръчате наши продукти през онлайн платформата на нашия уебсайт, ние се нуждаем от вашите: име, фамилия, е-мейл адрес, адрес, и телефонен номер за да (а) осъществим контакт с Вас във връзка с направената от Вас поръчка и (б) да доставим поръчката на посочения от Вас адрес, когато сте поискали такъв тип доставка.

Освен това, Вие имате възможност да изберете да доставим от нашите продукти и на повече от един адрес по Ваш избор. За тази цел, ако пожелаете доставка на друг/и адрес/и от първоначално предоставения, ние обработваме и него/тях към Вашите данни. Обръщаме внимание, че за предоставените от Вас адреси и/или допълнителни данни на трети лица, Вие носите отговорност да си осигурите тяхното съгласие и/или да актуализирате адресната книга в профила си, като изтривате адреси.

Ако поръчвате продукти от уебсайта ни като "гост" ние не съхраняваме Вашите лични данни след изпълняване на поръчката и ги изтриваме в максимални бързи срокове след осъществена доставка.

Ако поръчвате продукти от уебсайта ни като регистриран клиент или просто се регистрирате като потребител ние пазим всички заявени от Вас лични данни, описани по-горе, с цел Ваше улеснение при последваща/и поръчка/и. Ако се регистрирате без поръчка първоначално изискваме от Вас само име, фамилия и е-мейл адрес, за да осъществим контакт с Вас и да потвърдим регистрацията Ви. Освен тези данни, съхраняваме и информацията за извършването на самата регистрация (като дата, час, IP адрес). За Ваше улеснение пазим и историята на Вашите поръчки, за да можете да преглеждате покупките от миналото и да повторите поръчки, ако желаете.

Имайте предвид, че можете да се регистрирате на нашия уебсайт и да създаде профил/и и чрез Facebook и/или Gmail акaунта си, като ние получаваме от Вас отново само данните, които са ни необходими за Вашето разпознаване, като наш регистриран клиент/потребител – вашите имена и е-мейл адрес. С политиките за защита на личните данни на Facebook можете да се запознаете тук, а на Gmail тук.

Ако с акта на регистрацията си изразите и Вашето съгласие да получавате нашия бюлетин на своя е-мейл адрес, то изразеното Ви съгласие също се съхранява от нас с цел проследяване на неговата валидност и докато не откажете получаването на бюлетина по указания от нас лесен начин.

Чрез регистрацията си в нашия уебсайт Вие можете:
• да направите бърза нова поръчка;
• да проверявате състоянието на поръчките си;
• да видите старите си поръчки;
• да правите промени в своя профил;
• да смените паролата си; 
• да въведете алтернативни адреси (различни от Вашия).

Освен където изрично сме упоменали срокове за съхранение на Вашите данни в тази Политика, съхраняваме останалите лични данни за такъв срок, какъвто е необходим за спазване на правните, регулаторни или вътрешни изисквания. Освен това, ние обработваме и съхраняваме данните от регистрацията Ви

(а) докато са ни необходими с оглед целите на нашата дейност, както са описани в тази Политика или

(б) докато Вие не промените и/или изтриете всички и/или част от Вашите данни или не прекратите регистрацията си по предоставения от нас лесен начин. Съответно, ако оттеглите съгласието си за получаване на нашия бюлетин, то ние ще отразим това Ваше желание и няма да използваме Вашия е-мейл за тази цел, като ще продължим да го съхраняваме, заедно с другите Ви данни, за останалите ни цели, както са изброени тук.

В случай на правен спор или във връзка с другa нужда от защита на интересите на CUCLO и/или при наличие на законово задължение е възможно да съхраняваме (част от) данните Ви и за по-дълъг срок до приключване на съдебното производство, защитата на интересите ни или изпълнение на законовите изисквания.

Молим да имате предвид, че без изброените по-горе данни системите за контакт с Вас и поръчка/доставка на продукти не могат да функционират и ние не можем да осъществяваме нашите услуги спрямо Вас.

Допълнително и доброволно предоставени от Вас лични данни, извън изисканите от нас, не се съхраняват и не се обработват по никакъв друг начин, като се изтриват по най-бързия начин.

Уебсайт

Хостинг услугите за нашия сайт се осъществяват от superhosting.bg, които са наш обработващ данните в този случай. Те имат достъп до Вашите данни въз основа на договор за обработка на данни, надлежно сключен с нас. Това гарантира, че Вашите данни се обработват и третират от тях със същата отговорност и грижа, каквито полагаме ние за тези данни.

Когато посещавате нашия уебсайт, ние се нуждаем от стандартна информация за интернет дневника си (лог) и подробности за моделите на поведение на посетителите. Правим това, за да открием информация, като например броя на посетителите в различните части на уебсайта. Ние събираме тази информация по начин, който не идентифицира никого. Ние не правим никакви опити да установим самоличността на посетилите на нашия уебсайт, като използваме данните, събрани по този начин. Не асоциираме никакви данни от дневника, събрани от нашия уебсайт, с информация за лична идентификация от който и да е източник.

Освен горното уебсайтът ни използва логове свързани със сигурност, техническа поддръжка, развитие, сървърни логове и др. Една част от тях могат да съдържат информация като IP адрес, URL, браузър, устройство. Във всички случаи такава информация се съхранява по начин, който да затруднява Вашето идентифициране.

Имайте предвид, че нашият уебсайт може да съдържа връзки към други уебсайтове. След като обаче сте използвали вече тези връзки и сте напуснали нашия уебсайт, трябва да знаете, че нямаме контрол върху тези други уебсайтове. Поради това не можем да носим отговорност за защитата и поверителността на каквато и да е информация, която предоставяте, докато посещавате такива уебсайтове, тъй като тези уебсайтове не се уреждат от настоящата Политика на CUCLO.

Ако на нашия уебсайт изразите Вашето съгласие да получавате нашия бюлетин на своя е-мейл адрес (без да сте регистрирани отделно), то изразеното Ви съгласие и предоставения е-мейл се съхраняват от нас с цел проследяване на неговата валидност и докато не откажете получаването на бюлетина по указания от нас лесен начин. Съхраняваме получените данни по отношение на нашите маркетингови услуги на платформата на MailChimp. Те са сертифицирани по Privacy Shield (това е механизъм за спазване на изискванията за защита на данните при прехвърляне на лични данни от Европейския съюз в Съединените щати) и осигуряват редица инструменти за сигурност. За повече информация, моля, посетете разяснителната страница на MailChimp.

Facebook, YouTube, Google+, Pinterest, Instagram, Twitter, WhatsApp

Бихме искали да Ви обърнем внимание, че използваме следните платформи за текстово и видео- споделяне - Facebook, YouTube, Google+, Pinterest, Instagram, Twitter, WhatsApp. По тази причина на уебсайта ни са интегрирани бутони за споделяне към тях. Бутоните за споделяне можете да разпознаете по съответното лого. Всички бутони за споделяне са настроени в съответствие с изискванията за защита на личните данните. Единствено когато кликнете върху съответния "бутон за споделяне" на този уебсайт, се установява пряка връзка между вашия браузър и сървъра на оператора на съответната социална мрежа. Според операторите на тези платформи не се събират лични данни от тях без кликване върху съответния бутон за споделяне. Само при регистрирани членове се събират и обработват такива данни, включително и IP-адреса. Ако не искате Вашето посещение на нашия уебсайт да бъде свързано със съответния потребителски профил, моля, излезте от потребителския си профил в съответната платформа.

Ние използваме тези платформи за поддържане на връзка с нашите клиенти, но те нямат за цел да обработваме Ваши лични данни, нито имаме достъп до такива. Въпреки това е полезно да се запознаете с политиките за защита на личните данни на тези платформи, за да бъдете информирани какви Ваши данни се обработват от тях. Повече информация за отделните платформи Ви предлагаме тук:

Можете да ни намерите във Facebook. Бихме искали да посочим, че не получаваме никаква информация за съдържанието на предаваните данни, както и за тяхното използване от Facebook. За повече информация вижте политиката за лични данни на Facebook. Имайте предвид обаче, че използваме Facebook Pixel (вж по-надолу).

Нашият уебсайт използва плъгини от уебсайта на YouTube на Google. Когато сте влезли в профила си в YouTube, активирате YouTube да картографира поведението ви за сърфиране директно в личния Ви потребителски профил. Можете да предотвратите това, като излезете от профила си в YouTube. За повече информация вижте политиката на YouTube.

Можете да ни намерите и в Instagram, Pinterest и Google+, където Ви информираме за своите продуктови предложения и новините около нас. Във връзка с данните, киято тези платформи обработват можете да се запознаете с техните политики за защита на личните данни. За Instagram тук, за Pinterest тук, а за Google+ тук.

Функциите на услугата Twitter са интегрирани на нашия уебсайт. Тези функции се предлагат от Twitter Inc. Чрез използването на Twitter и "Re-Tweet" уеб страниците, Вашите посещения са свързани с Вашия Twitter акаунт и са известни на други потребители. Тези данни се предават и на Twitter.

За повече информация вижте политиката за защита на личните данни на Twitter. Можете да промените настройките на профила на тук.

Ако влизате на нашия сайт през мобилно устройство, ще можете да ни последвате и в WhatsApp. Запознайте се с политиката на това приложение.

Плащане онлайн и по банков път

Ако пожелаете да използвате услугите за плащане през виртуалния ПОС терминал на Първа Инвестиционна Банка, или да платите чрез ePay, Paypal, Easy Pay или B-Pay или по банков път, данните за кредитната/дебитната Ви карта, както и някои други данни, също могат да бъдат изискани и обработени, за да можете да извършите плащане. Тези операции се извършват в съответствие с приложимите закони за защита на личните данни, като ние препоръчваме да се запознаете с конкретните политики за защита на личните данни на отделните компании, налични на техните официлани сайтове.

При извърване на плащане и издаване на фактура CUCLO използва Вашите имена за целите на нашето счетоводно отчитане. Съхраняваме фактурите на основание чл. 12 от Закона за счетоводството.

ЗАКОНОВА ОСНОВА ЗА ОБРАБОТКА НА ДАННИ

Ние събираме Вашите данни, когато купувате продуктите на CUCLO въз основа на договорните ни отношения с Вас, обективирани чрез вашата поръчка.

Регистрацията на нашия уеб сайт и предоставянето на данни ни позволява да Ви помогнем да поддържате връзка с нас и да проверявате поръчките си и, тъй като искаме да Ви предоставим възможност да не въвеждате данните си за всяка поръчка отново и отново. Това е наш легитимен интерес.

Ние събираме Вашия имейл адрес, за да Ви изпратим нашия бюлетин, както е описано по-горе, въз основа на Вашето предоставено съгласие за това.

Наш легитимен интерес е да получим Вашата лична информация, автоматично събрана от използването на нашия уебсайт. В противен случай няма да можете да използвате функционалностите на нашия уебсайт.

ДОСТЪП НА ДАННИ НА ТРЕТИ ЛИЦА-ПОЛУЧАТЕЛИ

CUCLO не дава достъп и не прехвърля Вашите данни на трети лица, с изключение на посочените по-долу наши "помощници" в технологичното осъществяване на връзката с Вас и предоставянето на нашите услуги (както е описано по-долу – като например superhosting.bg, Google Аналитики, MailChimp,reCaptcha и Facebook). Те ни дават възможност да осигуряваме изпълнението на нашите услуги към Вас.

Ако е законосъобразно и съгласно нашия легитимен интерес е възможно да предоставим Ваши данни и на нашите правни, ИТ или други консултанти за конкретен случай, за определено време, необходимо за осъществяване на консултацията и само ако действително е необходимо.

ТРАНСФЕР НА ДАННИ

CUCLO не прехвърля Ваши данни извън рамките на ЕС и/или Европейското икономическо пространство. Сървърите на нашия уебсайт се намират на територията на България.

По отношение на например Google Аналитики, MailChimp, Facebook Pixel и reCaptcha, които е възможно да съхраняват (макар често фрагментарно и/или без да може данните да Ви идентифицират) Ваши данни на територията на трети държави (например САЩ) ние сме се отнесли отговорно към нашето партньорство с тях и сме се запознали с техните политики за защита на личните данни и начините, по които те осигуряват пропорционалните и необходими технически и организационни мерки в тази връзка.

БИСКВИТКИ; СЪБИРАНЕ И ОБРАБОТКА НА КОМУНИКАЦИИ И ДАННИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕТО

"Бисквитките" (cookies) са малки текстови файлове, които се поставят на вашия компютър от уебсайтовете, които посещавате. Те са широко използвани, за да могат уебсайтовете да работят или работят по-ефективно, както и да предоставят информация на собствениците на уебсайта. Бисквитките, които се използват от нашия уебсайт са необходими, за да можем да осигурим и подобрим нашите услуги и да останем конкурентни. "Бисквитките" не се споделят с трети страни.

Повечето уеб браузъри позволяват да се контролират бисквитките чрез настройките на браузъра. За да научите повече за "бисквитките", включително как да видите какви бисквитки са били настроени и как да ги управлявате и изтривате, посетете: www.allaboutcookies.org.

"Бисквитки" на нашия уебсайт

За да направим нашите уебсайтове привлекателни за посетителите и да позволим използването на определени функции, ние също използваме "бисквитки" на различни страници. Те ни позволяват да възстановяваме информация за клиентите ни и потребителите на уебсайта ни, като ги идентифицират и позволяват проследяване на действията им, Интернет страниците, които посещават, хипер-връзките, които използват, информацията, която ползват и записват и други. Повечето от "бисквитките", които използваме, се изтриват в края на всяка сесия на браузъра. Другите "бисквитки" остават на крайното Ви устройство и ни позволяват да откриваме браузъра Ви следващия път, когато посещавате уебсайта (постоянни "бисквитки"). Можете да настроите браузъра си, за да Ви информира, когато "бисквитките" се пазят, за да можете да решите дали да приемате някой "бисквитки" отделно или никога да не приемате "бисквитки". Трябва да имате предвид обаче, че ако решите да не приемате "бисквитки", функционалността на нашия уебсайт може да бъде ограничена.

"Бисквитки" на трети страни

Възможно е нашият уебсайт да използва функции от други уебсайтове, които могат да оставят "бисквитки". Това са "бисквитки" на трети страни и не можем да ги блокираме или предотвратим, без да премахнем функцията от нашия уебсайт. За информация относно тези "бисквитки" ще трябва да проверите уебсайта на инициатора за техните правила за "бисквитки".

Информация за Google Аналитики

Нашият уебсайт използва Google Аналитики за наблюдение и отчитане на използването на уебсайта ни, като например броя посетители на уебсайта, търсените фрази, които са били използвани, посещаваните страници на уебсайта и времето, прекарано на уебсайта. Събраната статистика е необходимо условие, за да осигурим и подобрим нашите услуги и да останем конкурентоспособни. Бисквитките не идентифицират потребители, нито свързват вашия IP адрес с информация, която може да бъде идентифицирана лично. Тези "бисквитки" се използват за събиране на информация за това, как посетителите използват нашия уебсайт. Ние използваме тази информация, за да съставим отчети и да ни помогне да подобрим уебсайта. "Бисквитките" събират информация в анонимна форма, включително броя посетители на уебсайта, откъдето посетителите са посетили уебсайта и посещаваните от тях страници.

За повече информация вижте тук. За да се откажете от проследяването чрез Google Аналитики във всички уебсайтове посетете този сайт - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en

Информация за reCAPTCHA

Използваме услугата reCAPTCHA, предоставена от Google Inc., за да защитим подадените от Вас данни чрез регистрационните форми на този уебсайт. Този плъгин проверява дали въведените данни са от човек или автоматизирана програма (робот), за да предотвратите (зло)употребата на определени функции на уебсайтовете от спам ботове. Това изисква изпращането на IP адреса и евентуално други данни, изисквани от Google за услугата Google reCAPTCHA. За тази цел вашите данни ще бъдат съобщени на и използвани от Google. Вашият IP адрес обаче преди това се съкращава от Google и като такъв е анонимен. Само в изключителни случаи пълният IP адрес се предава на сървър на Google в САЩ и се съкращава там. От името на оператора на този уебсайт Google ще използва тази информация, за да оцени използването на тази услуга. IP адресът, предоставен от reCaptcha от вашия браузър, няма да бъде обединен с други данни от Google.

Това събиране на данни е предмет на правилата за защита на данните на Google (Google Inc.). За повече информация прегледайте правилата за поверителност на Google.

С използването на услугата reCAPTCHA Вие давате съгласието си за обработване на Ваши данни от Google по начина и за целите, посочени по-горе

Информация за Facebook Pixel

С Ваше съгласие* използваме "пиксела за действията на посетителите" на Facebook Inc. в рамките на нашето присъствие в интернет. Можем да го използваме, за да проследим действията на потребители, които са видели или кликнали върху реклама във Facebook. Това ни позволява да проследяваме ефективността на Facebook рекламата за целите на статистическите и пазарни проучвания. Събраните по този начин данни са анонимни за нас, т.е. не виждаме личните данни на отделните потребители. Тези данни обаче ще бъдат съхранявани и обработени от Facebook, което ще ви бъде съобщено, доколкото ни е известно. Facebook може да свърже тези данни със своя Facebook акаунт и да използва своята собствена реклама, в съответствие с политиката на Facebook за използване на данни. Вие можете да предоставите възможност на Facebook и неговите партньори за показване на реклами във и извън Facebook. За тази цел на компютъра ви може да се съхранява и "бисквитка".

Можете по всяко време да оттеглите съгласието си, като ни пишете за това на office@cuclo.com

*Това съгласие може да бъде заявено само от потребители на възраст над 16 години.

 

СИГУРНОСТ НА ИНФОРМАЦИЯТА

Ние се ангажираме да гарантираме, че информацията, която ни предоставяте е защитена. За да се предотврати неоторизиран достъп или разкриване на информация, ние сме въвели подходящи физически, електронни и управленски процедури за защита и съхраняване на информацията, която събираме онлайн. Внедрили сме и подходящи технически и организационни мерки, за да бъдат запазени сигурността на данните и по-специално за защита на Вашите лични данни от рискове. Тези мерки се поддържат винаги актуални.

ВАШИТЕ ПРАВА

В законоустановните граници и условия Вие имате право да поискате от нас информация за, копие, достъп до или изтриване на Вашите лични данни, както и ограничаване на обработването, което се отнася до Вас. Можете да правите възражения срещу обработването на данните. Имате право на информация и коментар относно автоматизираното обработване на Вашите данни, в случаите, в които и ако използваме такова, за което ще бъдете надлежно уведомени.

В случай че не сте успели сами да коригирате данните си по посочения от нас начин на нашия уебсайт, можете също така да поискате от нас да коригираме или премахнем всяка информация, която смятате за неточна.

За което и да е от горепосочените искания, моля, изпратете описание на съответните лични данни на следния имейл адрес: office@cuclo.com. Може да изискаме допълнителни доказателства за самоличност, за да защитим личните Ви данни от неправомерен достъп.

Ако имате някакви притеснения относно това, как личните Ви данни се обработват от нас или ако искате да подадете оплакване относно начина, по който ги обработваме, можете да се свържете с нас, за да изискате информация – 2А2Д ООД , телефон: 359898599020, е-мейл: office@cuclo.com.

Ако не сте удовлетворени от нашия отговор или смятате, че не обработваме личните Ви данни в съответствие със закона, можете да подадете жалба до Комисията за защита на личните данни (https://www.cpdp.bg/).

 

ИЗМЕНЕНИЯ

Тази Политика е последно актуализирана през м. март 2019 г. Можем да правим изменения в нея, за да спазим приложимия закон за защита на данните. Oт време на време проверявайте Политиката за промени. Тя е винаги достъпна за Вас на лесно и видимо място на нашия уебсайт. Всяко изменение по Политиката ще се прилага от датата, на която е публикувано на уебсайта.